maandag 18 augustus 2008

Test valt in water



Harremans:

Vandaag had ik vrijgehouden voor mijn baan als stoelentester. Jazeker, deze stoel heb ik al vaker getest want hij komt uit ons eigen huis, maar ik was er nog niet helemaal klaar mee dus. Nee, een stoel - en dan vooral de kussens - moeten niet alleen getest worden bij droog weer maar ook wanneer de luchtvochtigheid wat hoger is en er een bui in de lucht zit. Prachtig weer daarvoor vandaag ja. Maar goed, deze stoel valt niet te testen op deze manier. Inderdaad, ons mens heeft weer eens een slordige bui en een papieren zak op de stoel achtergelaten. Heel onnadenkend ja. Kijk, een extra kussen had meer in de lijn gelegen van mijn onderzoek, maar zo'n papieren zak is funest. Nee, het kraakt en is glad. Neemt geen water op ook, door dat gladde laagje. Heeft dus geen enkele functie, dat klopt. Nou, mijn onderzoek valt dus geheel in het water vandaag en bovendien voel ik enkele druppels nederdalen. Dat betekent dat mijn onderzoek gestaakt moet worden. Wat ik nu ga doen? Ik denk dat ik afdakjes ga testen op waterdichtheid, want het gaat nu echt regenen. Ja, u voelt het ook heh? U mag best met mij mee afdakjes testen als uw deur ook dicht is tenminste. Oh, u kunt uw deur openmaken, juist ja. Het zit er zeker niet in dat u mijn deur ook even openmaakt? Jammer. Mijn stoel dan even dichtklappen? Nee, natuurlijk is dat niet uw verantwoordelijkheid, maar ik dacht aan een burendienst. Ach, u gaat uw camera in veiligheid brengen. Goede keuze ja. Tot ziens dan maar.

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Harremans,
Ik doe ook onderzoek dus we zijn collega's! Het is altijd erg vervelend als tests niet door kunnen gaan...en inderdaad belangrijk om tests te herhalen. Hopelijk werken je mensen de volgende keer wel mee, want zo'n plastic zak verstoord de meting natuurlijk enorm!

Anoniem zei

Blij dat u Harremans begrijpt. Ook wij leven met hem mee....