maandag 25 augustus 2008

Liever een fris, jong ding.


Tokkie Troy:
Wat ik van haar vind, dat nieuwe vriendinnetje van mijn zoon Japekop? Nou, ik vind het maar niks. Kijk, het is een aardige meid, pittige tante en helemaal niet dom. Maar ze heeft wel al een relatie achter de rug en tenminste 1 kind gehad van een ander. Ja, best mogelijk dat er meerdere kinderen zijn geweest. Ook nog van meerdere vaders ja. Daar kan je alleen maar naar gissen. In elk geval had ik liever gezien dat Japekop een fris, jong ding was tegengekomen in plaats van deze eh.... dit dametje. Hoezo: geeneen schoondochter is goed genoeg? Ik vertel toch net? Jonge, frisse meid? Maar hij moet natuurlijk zelf uitmaken wie hij kiest en ik zal me er verder niet mee bemoeien. Hoewel, dat mee-eten (ja dat doet ze nu al!) en dat hangen bij het poezenloket staat me allemaal erg tegen. Nee, van mij zal hij daar niets over horen, ik hou mijn bek dicht. Maar ondertussen hoop ik dat deze liefde snel weer over is. Je zet dit toch niet in de krant heh?

4 opmerkingen:

Annemieke zei

Mevrouw Troy, ik denk dat het inderdaad het beste is om maar niets te zeggen hierover tegen Japekop. Hij doet toch zijn eigen zin...Gelukkig heeft hij het te druk met verkennen en Cera om het katblad te lezen.

Anoniem zei

En met Pim niet te vergeten! Kost ook een hoop energie! Wij wachten allen vol verlangen op de terugkomst van de familie van Pim..... Pim zelf ondertussen niet meer, geloven wij. Vanmiddag heeft hij een bakje verse zalm bij ons verorberd en vroeg of er nog een bed vrij was.

Annemieke zei

Ik kan Pim geen ongelijk geven!

Anoniem zei

Als we niet zeker wisten dan Pim's mensen erg veel van Pimmetje houden, hadden wij allang een bed beschikbaar gesteld.....