zondag 10 augustus 2008

Onbekende verstopt zich voor Charli


Charli:
Ja, ik lag te loeren naar een onbekende. Erg verlegen en bang ja, ging zich voor mij verstoppen. Misschien geschrokken omdat ik nogal uit de kluiten gewassen ben, dat kan. Maar ik moest er het mijne van weten en daarom zat ik dus zo te loeren. Normaal gesproken vind ik dat gefotografeer van u helemaal niks, maar in dit geval ben ik wel blij met de plaatjes die u heeft geschoten, want nu kan iedereen zien dat ik een onbekende heb ontdekt in de Kruidentuin!




Onbekende:
Nou, ik kan u wel vertellen dat ik blij was dat u voorbij kwam. Tja, het kan best wezen dat deze - Charli heet hij? - dat deze Charli geen kwade bedoelingen had, maar ik schrok me rot van die klerenkast. Dus ik heb mij subiet tussen de struiken verstopt maar natuurlijk had hij me in de gaten en zat alsmaar naar me te loeren. Nee, ik heb niet gezegd wie ik ben want dat moet je nooit doen bij een eerste ontmoeting. Anoniem blijven is in zo'n geval toch altijd het beste. Sta ik goed op de foto? Ja, ik kon me gelukkig een beetje ontspannen toen die Charli er eindelijk vandoor ging. Eerst lag ik plat op de grond ja. Dat is namelijk het meest veilige. Nee, ook u ga ik niet vertellen wie ik ben en waar ik woon. Als u zich even omdraait en tot 5 telt, kan ik 'm smeren. Nee, u mag niet zien waar ik heen ga. Klaar? Nou, doei dan!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatje! Vooral die grote ogen. Hopelijk komt ze (of is het een hij?) nog eens terug.

De diaserie met alle bekenden is trouwens erg geslaagd!

Anoniem zei

En hoe vindt u die van de katbladstraat???

Anoniem zei

Die zie ik nu pas voor het eerst! Ook erg mooi!

Anoniem zei

Inmiddels staat de Kruidentuin er ook op!