zaterdag 30 augustus 2008

Bijen vangen


Panda:
Het was een schitterende dag om vrij te nemen. Dus geen tuinwerk gedaan nee. Ik wilde die dag samen doorbrengen in de tuin met mijn broer Harremans, maar die had zich op laten sluiten. Erg dom ja maar vooral heel erg jammer. Voor hem vooral inderdaad. Dus toen ben ik eerst gaan nadenken over wat ik zou gaan doen in mijn eentje.


En opeens wist ik het! Ze waren al een tijdje irritant aan het zoemen. Bijen ja. En ik dacht: een beetje lichaamsbeweging is nooit weg! Toen ben ik aan de slag gegaan.












Nee, niks gevangen dus. Maar wel lekker gesprongen! En nu komt het nog in het katblad ook! Wel jammer dat Harremans vanaf de bank moest toekijken. Maar ja: eigen schuld heh?

4 opmerkingen:

marian zei

Geweldige fotografie! Je was er precies op het goede moment bij!

Mevrouw Katblad zei

Om het verhaal niet te lang te maken heb ik maar niet verteld dat Panda eerst een half uur lang uitgebreid geaaid moest worden, en dat ik nog een half uur heb zitten wachten tot-ie de lucht inging! Maar: dank voor het compliment!

Annemieke zei

Inderdaad mooie foto's!

Anoniem zei

Geweldige foto's Annemarie, je geduld werd absoluut beloond.