dinsdag 12 augustus 2008

Het Leidsch Katblad (lkb)


Vergadertafel binnen - soms zitten zij niet helemaal op 1 lijn......

Op verzoek geven wij u een overzicht van de werksituatie, indeling en omstandigheden op de redactie van het Leidsch Katblad. We beginnen voor de beeldvorming met wat plaatjes....


Vergadertafel buiten - moeilijk je te concentreren als er lekkere hapjes worden geserveerd!


Het poezenloket met mevr. T. Troy, op dit moment de receptioniste


De werktafel......


De wandversiering in de vergaderzaal....


De foto-administratie......

Overzicht structuur en werkverdeling:
1. De baas (= anoniem en blijft dat ook)
2. De hoofdredacteur: het mens, ook wel aangesproken met Annemarie, tevens vaste fotograaf
3. Redactie: baas, hoofdredacteur, redactieleden mevr. T. Troy en Japekoppie
4. Verslaggevers: Japekoppie en mevr. T. Troy
5. Bureaumedewerkster, beveiligingsbeambte en receptioniste: mevr. T. Troy
6. Hoofd medezeggenschapsraad: vacature
7. Freelance fotografen
8. Correspondenten
9. Tipgevers
10. Modellen
Als u nu nog vragen heeft, beantwoorden wij die niet!

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Geen vraag, alleen een opmerking: wat een mooi kantoor. Vooral de vergadertafel buiten ziet er aantrekkelijk uit! En het poezenloket is ook mooi. En de kunst aan de muur ook.

ps van Pieper: ik wacht in spanning af op mijn foto's. Heb Iwan al jaren niet gezien, dus een paar dagen wachten kan ook nog wel zegt mijn mens (maar ik ben het daar niet mee eens!)

Anoniem zei

Ik ben helemaal tevreden en heb geen vragen. Dank je wel voor de moeite.