dinsdag 26 augustus 2008

Lekkere dingetjes.


Cera:
Ah, mevrouw katblad geloof ik? Camera weer bij u? Ja, ik wilde net even op de uitkijk gaan zitten. Ik kom inderdaad graag op het dak want je kan hier alles heel mooi overzien. De hele straat ja.


En weet u, ik kan hiervandaan ook boven bij u binnenkijken. Hoewel, u mag uw ramen wel eens wassen want die zijn erg vies, wist u dat? O, dat weet u dus. Geen zin of te druk? Allebei, zo, zo. Wel, ik vind die vieze ruiten erg irritant want zo kan ik niet zien of Japekop boven is, dus ik zou graag zien dat u er een keer de spons overhaalt.
Maar eigenlijk heb ik nog iets anders met u te bespreken. Als u even wacht, kom ik naar u toe.


Niet weggaan hoor! Ja, even over het platte dak; ik ben er zo.


Fijn dat u niet bent weggegaan. Ja ik ben snel niet? Nog even een sprong naar beneden.


Zo, nu nog een laatste sprong en dan ben ik er. Erg fijn dat u op mij heeft gewacht.


Ik wilde namelijk iets heel belangrijks met u bespreken. Gisteren had u van die lekkere eh... dingetjes. Ja, het kwam uit een bakje met een doorzichtig dekseltje. Vorm van een kattenkopje inderdaad. En die eh.. dingetjes dus waren licht van kleur en er zaten karteltjes aan. Kattensnoepjes zegt u? Ik zou het niet weten. Maar als ik nu even met u mee ga naar uw huis dan kunnen we samen even kijken of wat ik bedoel ook is wat u bedoelt, en dan kunt u mij eventueel nog zo'n eh.. dingetje geven (of twee, dat zou nog beter zijn) om te bepalen of dat nu definitief echt is wat ik bedoel en daarmee hetzelfde wat u voor ogen heeft. Dus als u me maar even wilt volgen? En als ze op zijn, die dingetjes, dan koopt u toch wel weer nieuwe heh? Staan ze al op uw boodschappenlijstje?

4 opmerkingen:

marian zei

super foto's leuk om dit zo te volgen, ik kom binnenkort ook wel wat lekkers brengen voor de katbladkatten

Mevrouw Katblad zei

Supergoed idee! Dat zullen onze "modellen" best waarderen!

Annemieke zei

En Cera, heb je nog lekkere dingetjes gehad?

Anoniem zei

Wat dacht u? En er staat al een nieuw doosje klaar ook. Maar het moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen, dat gebedel om snoepies!