woensdag 20 augustus 2008

Open vuilniszak


Cera:
De vuilnisman moest nog komen en er stonden allemaal zakken op straat. Een ervan was open, dus ik dacht: ik ga eens even kijken wat erin zit. Nou, je zult het niet geloven, maar ik trok zo een gebraden kip tevoorschijn! Nee, het meeste vlees was er wel af, maar er zat nog genoeg aan en het was zeker de moeite waard om dat eraf te trekken. Ja, ik zat dus lekker te smikkelen. Nee, er waren geen andere katten in de buurt dus ik zat helemaal op mijn gemak te genieten. Wel, dat plezier was van korte duur want opeens komt de overbuurvrouw haar huis uit en rent op me af. Ja, daar schrok ik wel van dus ik laat die kip in de steek. Nou, dat had ik niet moeten doen want ze pakte mijn kip op en stopte 'm in een stevige andere zak, deed die zak weer in die open vuilniszak en legde daar een knoop in. Toen was de lol eraf inderdaad. Nee, ik heb geen moeite meer gedaan en even later kwam trouwens de vuilniswagen en toen ben ik er natuurlijk vandoor gegaan.

Geen opmerkingen: