maandag 11 augustus 2008

Geen stap dichterbij!


Simba:
U komt toch niet dichterbij, wel? Nee, zoemt u maar in want als u nog 1 stap doet, ben ik er vandoor. Ja, ik dacht: vandaag ga ik even een kijkje nemen in de katbladstraat. Nee, geen speciale reden maar gewoon nieuwsgierigheid. Beetje eng, dat wel. Watvoor gebied is het hier? O ja, blauw. Ikzelf kom uit wit gebied. Parallelstraat inderdaad. Oh, dat wist u al. Heeft u mij al op de kaart gezet dan? Zo niet, dan wordt het wel tijd.


Ik had u gewaarschuwd! Ja, u kwam stiekem toch dichterbij en daarom ben ik de Kruidentuin ingevlucht. U mag mij best interviewen maar dient wel afstand te houden. Ik dacht dat ik u dat toch duidelijk had verteld. Scherpere foto's? Nergens voor nodig. U kunt zo ook wel zien wie ik ben.


Ja, nu deed u het weer! U kwam weer een paar stappen vooruit! Nou heb ik er genoeg van. Ga naar huis ja. Doet u maar hetzelfde want mij krijgt u niet meer voor de lens voorlopig. Ajuus!

Geen opmerkingen: