maandag 11 augustus 2008

Supermodel

Pim: U had mij niet binnen horen komen heh? Nee, ik kom niet solliciteren naar een baan, ik kom gewoon mijn werk doen. Als model, juist ja. Dus als u nu even uw camera pakt dan kunnen we aan de slag. Hoe zegt u? Net bezig met uw fotomappen? Geen tijd? Maar ik heb me speciaal een beetje opgepoetst dus u kunt me nu toch niet wegsturen! Ja, beetje vieze ogen maar dat hoort bij me. Dat maakt me juist zo'n bijzonder model. Uw foto's zijn nu opeens allemaal zwart geworden, heeft u dat gezien? Oh, slaapstand ofzo... Nou, dat komt mooi uit want dan kunnen we toch aan het werk. De camera ligt naast u dus u kunt hem zo pakken. Hoe zal ik kijken? Ernstig? Kop recht? Kop schuin? Ogen open of dicht? Van alles wat dan maar? En als we klaar zijn, krijg ik zeker weer zo'n lekker snoepje heh? Ja, daarna ga ik weer naar buiten als u dat nodig vindt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige foto's van een echt supermodel!

Trudi zei

Pimmetje is een scheetje, maar een beetje meer poetsen mag wel ;-)

Anoniem zei

Goed werk Pim. Ik hoop dat je een lekker hapje hebt gehad als beloning!

Anoniem zei

Ik schrijf me ook in voor de fanclub van Pim.

marian zei

Lief hoor.. en Pimmetje ziet er hier heel tevreden uit