zondag 3 augustus 2008

Lieve kant van Storm bestaat!



Storm:
U heeft mij betrapt. Nu moet ik het wel toegeven: ik heb ook een lieve kant ja. Tot nu toe was dat geheim voor de buitenwereld maar u heeft het bij deze verklapt. Nee, ik ga niet spartelen om uw foto te verpesten. Dat ga ik mijn kleine mens niet aandoen. Zij is lief voor mij en dus ben ik lief voor haar. U vindt zelfs dat ik een beetje tuttig kijk? Een beetje timide? Nou, dat is echt niet zo; dat is schijn. Weet u, ik lig ook graag op schoot. Had u niet gedacht heh? Ah, dat heeft u ook op de foto gezet. Nou, dan heb ik dus vanaf dit moment helemaal geen geheimen meer dankzij u. Behalve dan mijn muizenvindplaats. Die komt u echt nooit te weten. En ik heb een kleine tip voor u: als we elkaar straks weer tegenkomen op straat, zal ik niet meer zo lief zijn. Vertel dat maar aan uw katten. Dat ze niet denken dat ik niet meer gevaarlijk ben ofzo. Fijn dat u mij heeft begrepen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach die Storm en z'n mensen kind wat lief!
Storm is voor mensen altijd lief idd
Ik roep hem vaak en dan komt hij een aai halen.
Soms komt hij uit zichzelf even bij mij aan de deur kijken en is al 2 keer de gang in gelopen toen ik de boodschappen aan het uitladen was.
Ik vertel Troy niet dat hij binnen is geweest hoor dat zal hij niet zo leuk vinden ben ik bang.

Groetjes Esmeralda.
(mens van troy en fleur)