zondag 24 augustus 2008

Vol is vol


Mio:
Ja, ik kan wel stellen dat ik hier ondertussen helemaal ben gewend. Hoftuin ja. En geaccepteerd geloof ik ook wel. Nee, mij jagen ze niet meer weg. Wel een moeilijke tijd gehad in het begin. Ze moesten me niet heh? Ik was nieuw en ze zeiden dat ik er niet meer bij kon. Hoftuin is vol, zeiden ze. Ze waren zelfs nog van plan om een partij op te richten. Om mij eruit te werken ja. Nee, dat is niet van de grond gekomen want ze konden het niet eens worden. Alsmaar ruzie nog voor de partij was opgericht dus het ging allemaal niet door. Nu ben ik gewoon een van hen geworden. Ja hoor, ik ben helemaal geintegreerd. Hoezo: dat dacht u al? Oh, omdat ik Cera uit de tuin heb gejaagd? Wel, dat deed ik omdat ik nu zelf ook vind dat het hier vol is. En dus kunnen er geen nieuwe meer bij heh? Nee, haar (Cera's) deur zit aan de katbladstraat dus heeft zij (Cera) hier niks te zoeken. En als ze ons lastig blijft vallen met haar bezoekjes, zie ik me gedwongen een bewonersvergadering bijeen te roepen. Om ervoor te zorgen dat er geen vreemdelingen meer bijkomen, inderdaad. Vol is vol. Wat bedoelt u met: Het asiel is nog veel voller?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtig verhaal!

Anoniem zei

Allemaal waar gebeurd hoor!