zondag 10 augustus 2008

Storm doet meeuwen na


Storm:
Ik was lekker bezig ja. Ik dacht: wat die meeuwen kunnen kan ik ook; toen heb ik inderdaad even mijn nagel langs die zak gehaald. 't Was trouwens een goeie zak want ik had 'm zo opengescheurd. Nee, ik had geen honger, hooguit een beetje lekkere trek. En er zat een lekker luchtje daarbinnen. Ja, ik rook het door de zak heen. Ik snap niet waarom u dit allemaal vraagt want u heeft het blijkbaar gezien, wat ik deed dus. U heeft ook gezien dat ik mijn lippen en bek aflikte? Nou, dan kan ik dat niet ontkennen.


Maar ja, u gaf me dus nauwelijks de gelegenheid om de boel goed uit te zoeken en meer te eten uit die zak. Nee, u joeg mij weg en heeft daarmee dit hele project voor mij verziekt. En ondertussen wel snel nog even een foto gemaakt heh? Heet dat niet hypocriet? Nou, u mag zelf een ander woord daarvoor verzinnen als u dat nodig vindt, maar het staat vast dat u hoe dan ook voor storende factor speelde en dat ik daardoor in ernstige mate werd belemmerd in mijn onderzoek. En als klap op de vuurpijl heeft u ook nog eens mijn mens gewaarschuwd zodat de zak in een dikker exemplaar werd gedaan die een stuk minder makkelijk is open te ritsen. Nu moet ik net als ieder ander op mijn avondmaal wachten. Ja, dat duurt nog even. En dat is dus allemaal uw schuld.... Doe mij nou een lol en bemoei u de volgende keer alstublieft met uw eigen zaken!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet niet wat het is met mensen. Die van mij worden ook altijd boos als ik dit soort dingen doe. Ik weet gewoon dat er lekkere etensrestjes in die zakken zitten...Terwijl het zoveel makkelijker is om het mij gewoon meteen te geven. Maar mensenvoer schijnt niet goed voor me te zijn...het smaakt anders best!

O, en ik wil graag de groeten doen aan Iwan (mijn broertje).

Anoniem zei

Leuk dat je reageert Pieper! Maar voordat we groeten gaan doorgeven, willen we wel eerst een foto van je zien!

Anoniem zei

Ik zal mijn mensen opdracht geven een foto te maken en die door te sturen. Ik lijk erg op Iwan, maar dan lichter van kleur en kleiner, maar met grotere oren.

Anoniem zei

Vol verwachting klopt ons hart!

Anoniem zei

Mijn mens heeft foto's opgestuurd per email. Mag ik nu de groeten doen aan Iwan? En kom ik misschien ook in het katblad? Of woon ik te ver weg?

Mevrouw Katblad zei

Dag Pieper, wij gaan jouw foto's plaatsen hoor! We hebben ze binnengekregen maar moeten eerst nog even wat werk verrichten. Geef ons dus even een paar daagjes de tijd!
Bij de foto's doen we dan de groeten, en als we Iwan voor die tijd nog zien, doen we dat al eerder.

Anoniem zei

Hierbij sluiten wij dit artikel af, want er is geen plek meer voor meer reacties. Als u nog wilt reageren, doe dat dan aub op een volgend bericht dat nieuwer is dan dit! Dank voor uw medewerking!