zaterdag 1 augustus 2009

Ze bekijken het maar.


Boez boven, Panda onder.

Boez(elmans): Ik ben dus gewoon over die Panda heengesprongen. Ah, u heeft dat dus gezien. Nee, hij wist niet wat hem overkwam. Ja, hij lag een beetje moeilijk te doen en gaf te kennen dat ik niet de Hoftuin in mocht, maar niemand gaat mij vertellen dat ik hier niet mag komen. Nee, ik trek me dus niks aan van die bedreigingen en dat gegrom. En toen ben ik dus gewoon over hem heengesprongen, ja.


Ik vind het veel te leuk om in deze tuin te zooien. Ja, spelen ook. En natuurlijk achter de hommels en de vlinders aan, want die hebben we bij ons voor de deur niet zoveel als hier.
En die vliegbeesten zijn niet het eigendom van Panda en zijn broer, toch? Ja, die Harremans bedoel ik. Nee, voor geen van beiden ben ik bang.


Ook niet voor Rooie Gijs, nee. Ja, soms ren ik wel van Gijs weg. Ook van die Zwarte Gijs, ja. Maar echt op de vlucht ga ik niet. Bel de Franskat? Die is wel heel erg vervelend naar mij toe inderdaad. Ja, dat is een moeilijker geval. Maar ik laat me in elk geval door niemand inmaken, als u begrijpt wat ik daarmee bedoel. Nee, ik ben niet bepaald voor 1 gat te vangen. Ze bekijken het maar met zijn allen, maar als ik mijn zinnen heb gezet op "vlinders jagen", ga ik dat doen ook.
Ja, dat is alles wat ik wou zeggen op dit moment.

3 opmerkingen:

Annemieke zei

oh oh...dat wordt nog wat...straks wordt hij de baas van de buurt!

Katja zei

Goed zo Boez ! Zet hem op ! Laat ze daar in het Hof maar eens wat inbinden...

Inge zei

Heel stoer Boez!