woensdag 19 augustus 2009

Geen en wel honger.


Het Boez-manneke:
Kijk mens! Daar staat een deur open! Ik wil daar best heen, kom je ook? Mag niet? Waarom mag ik daar niet in? Oh...



Kijk mens, hier kun je mooi tussendoor! Nee, ik ga niet springen. Nee, ik ben toch niet gek? Je denkt nog steeds dat ik een kleuter ben maar dat ben ik niet meer en ik weet best wat ik doe.



Wil je naar huis, dan kom ik wel mee. We gaan zeker eten nu? Dacht ik al. Ja, ik heb genoeg gezien hier.


Hoewel....wacht effe. Ja, ik zie wat nieuws. Heb je nog even? Anders ga je maar hoor, ik kom straks wel naar huis. Nee, ik heb nog niet zo'n honger en bovendien is dit belangrijker.



Ja, ik zie opeens dat je door de trap kunt heenkijken. Heb jij dat ook al eens gezien? Moet ik even onderzoeken.



Maak jij foto's van mij? Goed. Leuk als je er nog even bij blijft, ja.



Kijk, je kan hier tussendoor! Moet je even omlopen dan kun je het beter zien.



Zie je het ook?



Ik kan hier vandaan zo het gras zien!
Spannend heh? Nee, ik heb geen honger nog. Straks misschien. Ja, als het donker is misschien.


Japekop:
Ik dacht dat het etenstijd was. Ze zou die kleine gaan halen en dan zouden we gaan eten, maar nu zijn ze bezig met die trap en maken er foto's. Ja hoor, veel foto's van die kleine. Alsof we er al niet genoeg hebben van die Zoebel. En ik maar wachten.
Erg irritant inderdaad. Gaan we nou of hoe zit het? Je weet toch dat ik last van mijn maag krijg als we niet op tijd eten? Nou dan.

2 opmerkingen:

Wilma zei

Ik vind hem toch al een behoorlijk goede verkenner zo hoor. Laat zich ook niet zo gauw afleiden door eten.

ina zei

Beetje besluiteloos is hij nog wel.