zondag 23 augustus 2009

Rottig veertje...


Boez:
Ik heb een probleem! Mijn prooi wil me niet loslaten! Nee, het zit onderaan mijn kin gekleefd en ik krijg het er niet af. Nee, in paniek ben ik nog niet maar het scheelt niet veel. Hoezo stel je niet aan? Heb jij dat wel eens gehad, dat er iets aan je vastkleeft en je het niet kwijtraakt? Had jij niet laatst een spin in je haar? Nou dan. En dat was maar een spin.



Nee, dit is erger. Het is een veertje, ja. Ik loop er al een poosje mee rond en het blijft maar aan mijn kin hangen dus. Nee, je hoeft niet te helpen want ik moet dit zelf oplossen. Ja, ik heb al geprobeerd het met mijn poten weg te halen maar dat ging niet. Misschien helpt het als ik ermee over de stenen ga. Goed idee, ja.



Het is eraf ja. Stom veertje. Nee, ik neem het niet mee naar binnen, want dit is niet een veertje zoals die andere die ik al binnen bracht. Nee, deze is anders want hij kleeft. Straks zit-ie weer ergens anders aan mijn lijf geplakt en daar heb ik dus geen zin in. Nee, ik heb ook geen zin meer in buiten spelen en daarom ga ik naar binnen. Ja, waarschijnlijk even een dutje doen, maar zeker even uitrusten. Ik ben doodmoe inderdaad, en dat allemaal door dat rottige veertje. Ja, dat hakt erin, zo lang rondtobben met een veertje aan je kin. Tjonge jonge. Nee, laat mij nou maar even met rust dat kom ik er wel weer bovenop als het meezit. Rotveertje, ja.

2 opmerkingen:

Katja zei

Ha die Boez, ben je alweer een beetje bijgekomen van je avontuur met het veertje ?

ina zei

O, was jij dat bij ons kippenhok vanmorgen? We dachten je al te herkennen.