maandag 10 augustus 2009

Kijk toch hoe mager! (3)


Storm:
Hee, hoehai! Mevrouw Katblad! Het is etenstijd voor mij! Oh, u wilt niet dat ik in het loket hang? Wordt mevrouw Troy daar zenuwachtig van?



Wel, dan kom ik toch via uw hoofdingang? Ach, wordt ze daar nog nerveuzer van?



Dan vraag ik me toch werkelijk af waarom u uw deur open heeft. Ja, als er toch niemand naar binnen mag, kunt u 'm net zo goed dichtdoen.


Maar goed. Ik kwam dus langs omdat u een tikje laat bent. Ja, het tijdstip voor het diner is al lang verstreken en dus loop ik wederom de kans door mijn poten te zakken van zwakheid. Omdat u dus niet op tijd bent voor mijn hapje, inderdaad. Dus als u nu even van uw luie stoel afkomt en met mij meeloopt, dan kunnen wij samen iets verzinnen waardoor ik niet ineen zak. Middels het vullen van mijn voerbakje bijvoorbeeld ja. Ik ben er in elk geval helemaal klaar voor. Schiet u een beetje op?

Geen opmerkingen: