woensdag 19 augustus 2009

Broer is zoek.


Panda:
Hee, mevrouw Katblad! Heeft u mijn broer gezien? Harremans ja! Nee? Hij moet namelijk meehelpen in de tuin en is 'm gesmeerd. In elk geval kan ik hem nergens meer vinden. En nu sta ik er dus alleen voor.



Ja, ik zit hier bij het luik van Mio, want ik wilde hem vragen om te helpen in de tuin. Ja, hier en daar wat gras weghalen en onkruid uitgraven. Het onkruid groeit inderdaad tegen de klippen op dus daar moet nodig wat aan gedaan worden. Nee, het schijnt dat Mio niet thuis is. Het kan ook zijn dat hij binnen ergens ligt te slapen natuurlijk. In elk geval zit ik hier al een poosje te wachten en heb ik hem dus nog niet gezien. Nee, ik ga niet zomaar binnenkijken. Ja, dat is een kwestie van fatsoen inderdaad. Hoewel, de tijd schrijdt en het onkruid groeit door dus er moet wel wat gebeuren nu, vindt u ook niet? Wel, als u het toch met mij eens bent, kunt u me vast wel even helpen zoeken. Naar Harremans en Mio ja. Geen tijd voor zegt u? Waarom staat u hier dan foto's van mij te maken, heh?

Geen opmerkingen: