vrijdag 30 april 2010

Geen bezoek boven (2)


Charli:
U gaat mij toch niet wegjagen heh? Nee, want ik kom hier helemaal tot rust en dat heb ik erg hard nodig. Bovendien is dit het huis van mijn moeder (T.Troy - red.) toch? En bij je moeder mag je altijd langskomen, niet?



Ja, ik heb het erg zwaar inderdaad. Dat verhuizen steeds, het komt me mijn strot uit. Vandaar ook dat ik telkens mijn stem kwijt ben, ja. Het is een zooitje daar in ons vervangend huis. De spullen staan opgestapeld en we moeten morgen naar ons oude huis terug. Nee, daar is het nog niks gedaan, en dat heb ik heus wel door. Je zou dus kunnen stellen dat ik momenteel huisloos ben, vandaar dat ik even bij u in de klerenkast ben gedoken. Voor de rust dus, ja. Nee, mijn moeder en broer (Japekoppie - red.) hebben geen bezwaar tegen mijn aanwezigheid. U gaat mijn mens vertellen dat ik hier ben? Maar ik hoef niet weg heh? Nee, dan is het goed. Dan wil ik nu graag mijn dutje afmaken. Heerlijk ja, die rust hier. Nee, ik zal niet teveel haren achterlaten op uw nachtgoed. Dag mevrouw Katblad, bedankt dat ik hier mag zijn, heh?

5 opmerkingen:

Inge zei

Wat een lieve foto's! En wat heeft ie een lekker veilig plekje uitgekozen....sterkte kereltje de komende tijd.

ina zei

Ach, die Charli! hij is echt zielig. Wel fijn dat hij even mag uitrusten bij mevrouw Katblad.

marian zei

Kop op Charli! Super dat je nu een schuilplekje hebt gevonden ook al is het wel druk nu bij mevrouw Katblad. Ik wist niet dat zij aan kattenopvang doet. Ik denk zij zelf ook niet..., maar ja de poezen weten wel waar het goed toeven is!

Annemieke zei

Arme Charli! En Ollie en mens natuurlijk ook. Hopelijk kom je inderdaad eventjes tot rust voor je de hectiek weer in gaat.

katja zei

Ach die Charli, wat heeft ie een goed plekje gevonden. Nogmaals veel sterkte gewenst Charl !