maandag 26 april 2010

Donderende dame.


Vanuit de verte lijkt hij heel veel op Thassos! Maar dit is dus Gabber uit de Parallelstraat. Hij zit hier dan ook gewoon voor zijn eigen deur.
Gabber is niet zo jong meer en komt niet vaak meer buiten; we waren dus erg blij dat we hem troffen!


We wilden graag een praatje maken met hem, maar Gabber had al zijn aandacht nodig om een andere haarfabriek in de gaten houden. Ja ja, die kleine kittige tante, Mini genaamd!



Want Mini had een beetje de kolder in haar kop en probeerde alle snelheidsrecords te breken.
Het kan natuurlijk ook zijn dat zij een geest had gezien en daarvoor op de loop was.
In elk geval raakte Gabber een beetje overstuur van de donderende dame, en was daardoor niet in staat tot een interview met ons. Jammer maar helaas!

8 opmerkingen:

Annemieke zei

Is Gabber echt zo klein of lijkt dat maar zo op de foto?

de fotograaf zei

Gabber dook wat ineen in verband met het voorbijstormende geweld. En hij is vrij mager, maar nog wel flink verder hoor!

Hans zei

Gabber is precies Bacchus!

katja zei

Was dit Gabbers debuut in Het Katblad ?

Annemieke zei

Ik vermoedde al dat het camera-bedrog was. Katten kunnen zich natuurlijk ook heel klein maken (in zo'n klein cirkeltje gaan liggen) of heeeel groot (langgerekt in de zon) - dus het is altijd lastig inschatten.
Toen ik Mw Troy voor het eerst zag, vond ik haar ook veel kleiner dan ik had gedacht op basis van de foto.

de redactie zei

Gabber heeft al eens eerder in het Katblad gestaan, helemaal in het begin. Dat kunt u helaas niet meer nalezen.....

ina zei

Mini stormt inderdaad voorbij met de snelheid van het licht! Bijna niet te filmen.

Wilma zei

Welkom (terug) Gabber! Zo te zien inderdaad een heer op leeftijd. Ik kan me voorstellen dat hij uit zijn doen is door dit onbezonnen jeugdige gedrag.