vrijdag 16 april 2010

Vraag!

"Kunnen katten huilen?"
Dit is 1 van de vragen die gesteld gaat worden tijdens de "Het Kokhuis vragendag" bij museum Naturalis in Leiden.
Onze katbladbioloog Hans zal hierop antwoord moeten geven!
Misschien een leuk item voor in onze bijlage?
Stuur ons uw reactie; misschien heeft Hans er wat aan!

En verder delen wij u graag mee dat binnenkort de heruitgave van "De Aaibaarheidsfactor" van Rudy Kousbroek in de boekenwinkel van bovengenoemd museum verkrijgbaar zal zijn! Een reden temeer om Naturalis (weer eens) te bezoeken, heh?

4 opmerkingen:

Hans zei

Leuk dat je dit geplaatst hebt, mebrouw Katblad,

ik ga gelijk een column schrijven, met daarin alle kindervragen die ik moet beantwoorden!

Ik heb vanmiddag nog even de bazin van de borderliner gesproken op mijn werk. Die wordt geterroriseerd door een klein fel cypertje. Dat moet mini dus zijn. En die andere is inderdaad Igor!

ina zei

Of Lotje. Volgens mij kan Bonya er ook wat van. Een paar maanden geleden zag ik haar telkens op de tuintafel bij het blafbeest zitten. Ze zat dan gewoon te grijnzen!

Wilma zei

Zou iemand zo lief willen zijn om het boekje voor mij te willen kopen?

mevr. Katblad zei

Tuurlijk!
Hans, leg je er even 1 apart voor ons?