zaterdag 10 april 2010

U hoeft niet bang te zijn.


Igor:
Joehoe! Ziet u mij hier zitten? Hoog heh? Knap heh? Nee, u hoeft niet bang te zijn dat ik uit de boom donder want ik oefen elke dag. Ja, ik ben al erg bedreven in het boomklimmen!
Ja, ik kom vaak in de tuin. Sinds u mij hier beneden naast de schuur trof, in de nis, weet u nog? Maar ik heb nu geleerd hoe ik weer thuis moet komen hoor!
Weet u dat de Boez vaak met mij komt spelen? Nee? Ja, hij klimt dan met mij mee in deze boom! Wist u niks van? Wel, het is echt waar!
Zal ik naar u toekomen?



Igor kwam echter niet. Soms heeft hij nog wat moeite met het vinden van de juiste route, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij helemaal geen zin had om naar huis te komen en deed alsof. Igor verblijft graag in zijn tuin, maar ook in die van de buren. Wij hebben hem laatst zelfs op het muurtje van de Hoftuin gezien en vragen ons af hoelang het nog duurt tot wij hem in de Hoftuin zelf mogen ontmoeten. En Rooie Gijs mag alvast zijn borst natmaken, heh?

1 opmerking:

katja zei

Zo hé Igor, wat een spannende toeren haal jij daar uit in die boom zeg...