vrijdag 9 april 2010

Update


Ik wilde even laten weten dat ik donderdag 8 april rond 6 uur Bolle wangen heb gesignaleerd (ter hoogte van waardgracht 84).
De reden dat ik er even melding van maak is omdat ik er ook een paar foto's bij heb gemaakt.




Het ziet er naar uit dat hij aardig gevochten heeft de laatste tijd en hij lijkt last te hebben van zijn linker-voorpoot. Ook het gedeelte onder zijn oor ziet er niet zo lekker uit.


Ik dacht: gewoon even voor de update.
Met vriendelijke groet,
Jennifer en Wesley

Dank voor dit bericht.
BW ziet er inderdaad niet lekker uit.
Verder onthouden wij ons maar van commentaar............
De redactie.

3 opmerkingen:

ina zei

Ik heb een vermoeden met wie BW heeft gevochten... (zie: Bloed aan het kattenluik)

de redactie zei

Ja! Dat zou natuurlijk zo maar kunnen!

Wilma zei

Jeetje, die heeft behoorlijk wat oorlogswonden zeg! Dan is Iwan er nog genadig vanaf gekomen.