maandag 20 juli 2009

Inzamelingsactie groot succes!

De foto's werden genomen door Jacq.

Thassos:

Ik ben inderdaad erg tevreden. Het was mijn eerste feest als terraskat en het is me erg goed bevallen. Nee, buiten was het niet druk en daarom had ik niet veel te doen. Bovendien kwamen er twee blafbeesten het terras op en die bleven daar een poosje. Ja, daarom ben ik toen wat gaan klooien rond de brug. Ze waren inderdaad bang dat ik in het water zou vallen maar dat is niet gebeurd. Nee, deze keer niet dus. Maar ik heb begrepen dat het feest goed is verlopen. Ja, er is een hoop geld opgehaald voor de arme sloebers in het asiel. Ze willen een paar hokken adopteren en een zooi sponsorborden gaan ophangen. Ja, zoveel geld was het inderdaad. Ruim genoeg om dat allemaal te realiseren dus, ja. Nee, ik weet niet of mijn contract bij Dok2 wordt verlengd. Hangt ook van het weer af ja. Omdat ik dus alleen bij mooi weer kan functioneren. Nee, bij regen kom ik sowieso niet. Dan heb ik uiteraard wel wat beters te doen, ja. Wel, als u wilt weten hoeveel geld er precies is opgehaald voor het asiel, moet u even de diapresentatie bekijken. Nee, helemaal niks aan, die presentatie, maar u moet er toch even doorheen als u het wilt weten. Ik zeg niks inderdaad. Ik zie u graag weer. Zullen voor morgen afspreken? Voor de lunch? Ik kan u de tonijnsalade van harte aanbevelen. Voor de eiwitten en de vitamines inderdaad. Maar ik verwacht wel dat u flink morst. Ja, anders heb ik niks aan die afspraak met u.....

5 opmerkingen:

Trudi zei

geweldig Annemarie, mevrouw Troy is zeker ook heel blij :-)

marian zei

Prachtig verslag! Heel leuk en super dat iedereen zo gul is geweest met zijn/haar donaties!

Inge zei

Fantastisch, wat een bedrag! Heel fijn voor de asiel poezen.
Leuke slide show heb je gemaakt en ik ben superblij met het schilderij, heb het al opgehangen!

Katja zei

Leuk om het zo terug te zien ! En wat een enorm bedrag zeg !

En Thassos, niet zo blasé over die diapresentatie, want je staat er zelf ook op hoor !

Annemieke zei

Wow! Wat een hoop geld! Goed gedaan! En gefeliciteerd Inge met het schilderij!