zaterdag 18 juli 2009

Funs heeft het niet gehaald.....


Vanmiddag ontvingen wij van Thea het onderstaande droevige bericht.
Wij zijn blij dat wij nog net zijn verhaal in de bijlage hebben kunnen plaatsen; hij verdiende dat gewoon.
Funs is net geen 13 jaar geworden.
Wij wensen zijn mensen en "meiden" veel sterkte toe.....


Gisteravond en vannacht ging Funs zienderogen achteruit. Ik heb vannacht tot 4 uur bij hem gezeten. Vanmorgen was het echt duidelijk dat Funs niet meer kon. De dierenarts is geweest en om 16.15 uur is Funske vredig in mijn armen ingeslapen. Funske, voor altijd in mijn hart.
Thea.

9 opmerkingen:

marian zei

Ach wat verdrietig nu. Ik wens hierbij zijn mensen heel veel sterkte met het verlies van Funs.

Trudi zei

Funs ik wens je heel veel plezier achter de regenboog en ik wens je personeel heel veel sterkte. Pootjes en likjes, knuffels ook namens mijn vijftal! Trudi

thea1512 zei

Dank je Marian. Wij zij heel blij dat Funs zijn verhaal nog mocht vertellen in de bijlage.

Funs ligt nu in zijn mandje en krijgt straks een plekje onder de hoge bomen, waar hij zo van hield. Dicht bij ons.

Carel en Thea

thea1512 zei

Dank je, Trudi. Hij is nu bij zijn moeder en zijn maatje Owoeri. Ze spelen nu samen op de regenboogbrug.

Thea

Katja zei

{{{{Thea}}}} zo verdrietig dat Funs het niet heeft gered ! Heel veel sterkte, ook vanaf hier.

Inge zei

Heel veel sterkte met het verlies van Funs.. Wat een prachtige kat!

Wilma zei

Lieve Funs,
Een goede reis naar het licht. Je bent nu verlost van je aardse beperkingen en kunt lekker ongeremd gaan spelen achter de Regenboogbrug, met al onze lieverds die je reeds zijn voorgegaan.
Ik wens het personeel van Funs heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Knuffies,
Wilma&Cats

Jacq. zei

Veel sterkte met het het verlies van jullie prachtige kater.Ik leef met jullie mee.

Annemieke zei

Wat zielig! Veel sterkte voor de mensen van Funs.