donderdag 3 september 2009

Presentatie

Op zaterdag 12 september a.s. mogen wij om 16.00 uur een expositie openen in Warmond. De kunstwerken die tentoongesteld zullen worden zullen uiteraard als onderwerp "katten" hebben. Tijdens deze expositie laten wij bovenstaande presentatie zien, maar u heeft, als katbladlezer, uiteraard de primeur. En misschien heeft u zelfs wel op- of aanmerkingen!

Meer informatie over de expositie zullen wij u nog in de weekendbijlage geven. Wij zijn van mening dat elke echte kattenliefhebber zeker naar deze expositie moet gaan kijken!

4 opmerkingen:

Trudi zei

Leuk Annemarie, maar ik mis het kopje jonge aanwas......
Je hebt ons aardig wat kittens laten zien.....

ina zei

Heel mooi, Annemarie!
Wat een werk moet daarin zitten.

Annemieke zei

Hij is inderdaad heel mooi! Ik dacht halverwege: ik mis Kaja in de boom - maar die kwam nog.

Katja zei

ik vind hem leuk geworden ! Vooral als de foto's groot te zien zijn (op de laptop) lijkt het me echt mooi !