woensdag 16 september 2009

Geen vreemde mensen in de Parallelstraat.


Simba:
Ja, het klopt inderdaad dat wij, katten uit de Parallelstraat, nogal wat schuw zijn. Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de straat nogal smal is en dat er nauwelijks uitwijkplekken zijn.



Ik dacht dus dat ik hier veilig was, maar u heeft mij nu toch in de smiezen. Ja, ik blijf hier zitten want zoals ik al zei kan ik nergens anders heen. En ik vind het inderdaad erg onplezierig dat u hier blijft rondhangen met uw camera.



Wij, katten van de Parallelstraat, houden dus niet van vreemde mensen nee. Ja, ik ken u best wel want ik zie u niet voor het eerst, maar feit is dat u hier niet woont en hier dus ook helemaal niks te maken hebt. Nee, ik kan er met mijn verstand niet bij. Daarom wil ik u ook graag verzoeken door te lopen en mij met rust te laten. Ja, ik zie u morgen vast wel weer bij het Poezenloket. Wel, omdat ik u dan opzoek en u niet mij, maakt dat ik minder onzeker ben in dat geval. U snapt mij niet? Nee, ik leg het niet nog een keer uit. En wilt u nu wegwezen?

Geen opmerkingen: