dinsdag 1 september 2009

Ik slaap.


Storm:
Komt u mij iets lekkers brengen? Nee? In dat geval blijf ik dus gewoon doorslapen. Nee, dan heb ik u niet gezien en trek ik mij niets van u aan. Ik word alleen wakker voor een bakje met Gourmet of iets anders uit een blikje.




Staat u daar nu nog? Ja, ik lig hier best lekker. En ik sliep dus ook lekker tot u kwam. Ja, ik ben wakker geworden door uw geklets, en normaal gesproken vind ik het best gezellig om met u een praatje te maken, maar nu dus even niet. Omdat ik lig te slapen, inderdaad. Heeft u iets belangrijks te melden? Nou dan. In dat geval dus, als u het niet erg vind, ga ik door met slapen.


Nee, u kan me wat. Geen lekker hapje, dan ook geen leuk gesprek, nee. Ja, als u nu doorloopt, dan is het allemaal weer zoals het wezen moet. Dan wil ik desnoods ook wel vergeten dat u mij voor niets heeft wakker gemaakt. Nee, mijn ogen doe ik niet meer open. Omdat ik verder ben gaan slapen ja, en u dus ook niet meer wens te zien. Ja, u ook nog een fijne dag.....

Geen opmerkingen: