dinsdag 15 september 2009

Meekomen!


Panda:
Ah, u ziet mij toch? Dan heb ik iets niet goed gedaan qua verstoppen. Ja, dan kan ik maar beter tevoorschijn komen ook.


Nee, ik kom niet voor u. Ook niet voor de redactiekatten, nee. Ik kom mijn mens ophalen. Jawel, ze is bij u want ik ben haar gevolgd en bovendien zie ik haar duidelijk zitten. Ik kom haar halen omdat ze daar niet hoort, bij u in huis dus. Nee, ze hoort bij ons in het Hof. Ja, om dat duidelijk te maken ben ik helemaal het Hof uitgelopen, de Poort door en de straat overgestoken. Tegen al mijn gewoonten in, inderdaad. Wel, dat gedeelte van de straat oversteken dan, want de rest deed ik al eens eerder ja. Maar goed, vertelt u haar maar dat ze moet opstaan en met mij mee moet komen. Koffie kan ze thuis ook drinken dus. Komt er nog wat van?