maandag 28 september 2009

Kruimeltjes.


Mio:
Wat ik hier doe? Eten zoeken natuurlijk. Nee, veel anders heb ik niet te doen.
Het klopt dat ik ruzie had met Panda, ja. Ik liep hem zogenaamd voor de voeten. Nee, daar geloof ik ook niks van. Het zit namelijk heel anders. Ja, er was hier een klein mensenfeestje, dat klopt ook ja. Vanwege de veilige terugkeer van vakantiegangers inderdaad. Ze hadden een tafeltje buiten neergezet en daar stonden hapjes op. Ja, allemaal dingen die ik dus ook wel lust. En Panda dus ook, heh? Nou, daar ging het dus om. Om die hapjes ja. Ik kwam te dicht bij die tafel. Tenminste, dat vond Panda. Hij was bang dat, als er iets op de grond zou vallen, ik er als eerste bij zou zijn. Wel, hij gromde zo gemeen dat ik er toen maar vandoor ben gegaan.



Maar nu ben ik dus teruggekomen om te kijken of er nog iets ligt. Kruimeltjes ja, kaaskorstjes en dat soort dingen. En ja hoor, ik heb nog succes ook. Nee, het is niet veel maar goed, het houdt me wel even bezig. En elk kruimeltje is meegenomen als je op dieet staat, heh? Ja, zo is het maar net...

Geen opmerkingen: