dinsdag 15 september 2009

Alweer???


Boez:
Mooie vijver heh? Ja, Hofvijver dus. Met heel veel kroos heh?



Ja, heel mooi groen. Nee, ik ga er niet invallen. Niet weer nee, want ik heb heus wel wat geleerd ondertussen. Je kunt dus rustig weer naar huis gaan dan blijf ik nog even hier. Ja, ik zal erg goed uitkijken. Tot straks, heh?



Even later......
Ik ben nat, ja... En erg vies ook, inderdaad. Nee, ik weet niet hoe dat komt. Ja, ik heb echt goed uitgekeken en toen had ik toch opeens weer natte poten. Nee, ik ga het straks wel wassen want ik moet eerst even uitrusten. Hoezo: "mijn vloer wordt weer vies!"? Hier mag ook helemaal niks. Ja, zet mijn koffer maar klaar hoor! Vergeet je m'n muizen niet in te pakken? Tjongejonge.....

4 opmerkingen:

ina zei

Zou hij het ooit leren? Dat je op kroos niet kunt lopen?

Wilma zei

Hahahahaha, hij is in ieder geval geen ezel, want die doet het geen twee keer!

Annemieke zei

Tsjonge! Da's al de derde keer? Misschien denkt ie iedere keer: dit keer gaat het WEL lukken.

Hans zei

Volgens mij was dit al de derde keer!