donderdag 17 september 2009

Niets aan de hand.


Harremans:
Nee hoor, er zit niemand onder dit wielhuis en er is dus niets aan de hand. Ik dacht gewoon: laat ik eens hard de Poort doorhollen en dan even onder dat wielhuis kijken of er iets te vinden is, maar er is dus niets, nee.



U gelooft mij niet? U zegt dat u het zelf heeft gezien? En wat mag dat dan wel wezen? Nee, ik heb Cera niet opgejaagd. Ze liep toevallig voor mij uit, ja, en daar kon ik dus ook niets aan doen. Nee, ik weet niet waar Cera nu is want ik heb helemaal geen belangstelling voor haar. Maar dat had ik u al duidelijk gemaakt, dacht ik. U zegt dat ik lieg? Dat Cera onder dit wielhuis zit? Wel, als dat zo is dan is dat hartstikke toeval. Nee, want ik ging dus alleen maar voor de grap wat hollen en ik zit hier alleen maar omdat ik even aan dit wielhuis wou snuffelen. Nee, geen idee dat Cera eronder zat dus. U zegt dat ik moet opduvelen en Cera met rust moet laten? Wel, daar zal ik eens over nadenken. Maar ik wist echt niet dat Cera hier zat, en een beetje pesten kan volgens mij bovendien helemaal geen kwaad. Ja, ik ga wel. Dag mevrouw Katblad!

3 opmerkingen:

ina zei

Wat kijkt hij onschuldig.

Hans zei

Ik heb thuis een Garfield doek met een zelfvoldane kater die zegt: 'never trust a smiling cat'!

Hoe waar!

Annemieke zei

Hij brengt het mooi! Maar inderdaad, hoe onschuldiger ze kijken...
Hopelijk is Cera OK.