woensdag 9 september 2009

Kattenmoord op Texel!

http://nhn.dierenbescherming.nl/formulier/65

Hoi,

Met veel plezier lees ik het leidsch katblad en binnenkort zal ik je een leuke bijdrage ervoor sturen.
Maar nu heb ik een vraagje,
zijn jullie en de lezeres van het leidsch katblad al op de hoogte van het gruwelijke voornemen van het eiland Texel?
Daar gaan onze mede-poezenvriendjes en vriendinnetjes, die geen huisje hebben en in de duinen leven, afgeschoten worden. Je schrikt hier vast net zo erg van als ik..
Gelukkig is er een aktie gaande, waarbij je kan aangeven dat je hier tegen bent.
Zou je misschien ook in het katblad willen vragen of mensen willen tekenen?
Hartelijk dank namens,

Nicolet, haar 9 poezenschatjes thuis en 3 die ik buiten verzorg!

Dank je wel Nicolet voor dit bericht. Natuurlijk gaat het Leidsch Katblad direct tekenen tegen dit vreselijke voornemen. Deze moordactie mag beslist niet plaatsvinden! En wij verzoeken al onze lezers ook te tekenen. Dat kan via de link die bovenaan de brief van Nicolet staat.

5 opmerkingen:

Wilma zei

Ik heb getekend!

Annemieke zei

Ik begrijp dat er een probleem is op Texel...maar dit moet toch op een betere manier kunnen worden opgelost!
Heb het formulier getekend. Hopelijk haalt het wat uit.

nicolet zei

Dank voor het plaatsen en inderdaad, ze kunnen beter over gaan tot sterilisaties/castraties, dan los je het ook op lijkt mij...groetjes, Nicolet.

Inge zei

Getekend.

ina zei

Natuurlijk heb ik ook getekend.
Ik hoop dat het helpt.