zondag 19 april 2009

Ongelukkige samenloop van omstandigheden.


Bel (de Franskat):
Dit is mijn tafeltje ja. Nee, u gaat daar geen plantenpot vanaf gooien. Dat zou heel kinderachtig van u zijn. Ik kon er trouwens niks aan doen. Ja, ik heb het over die plant bij u, die ik van uw tafeltje heb af gekeild inderdaad. Nee, ik kon er echt niks aan doen. Het was gebeurd voor ik er erg in had en eigenlijk was het de schuld van uw Boez. Hij zat me te pesten ja. Nou, uit te dagen dan. Met die grote ogen van hem inderdaad. Dus wou ik hem een lesje leren en toen sprong hij opzij. En toen ik me afzette om hem achterna te gaan, viel die pot van de tafel. Het was dus een ongelukje. Nee, ik bied niet mijn excuses aan, want zoals ik u net al zei was het een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Bovendien stond die plant daar niet echt handig. Nee, het zal ook niet meer gebeuren. Als u die plant tenminste verzet, heh?

1 opmerking:

Annemieke zei

hij weet het mooi te brengen die Bel(hamel).