donderdag 16 april 2009

Boez ontmoet Panda, deel 1.


Boez:
Ja, heerlijk weertje. Dus lekker zooien in hoftuin heh? Op vliegenbeestjes jagen en dat soort dingen. Erg leuk, jah.



Nee, aan verkennen doe ik nog niet echt. Het is meer zooien en klooien wat ik doe, ja. Maar dat is ook leuk en niet zo serieus. En ik ben nog jong dus dan mag dat. Zooien en klooien ja.



Ik kwam opeens Panda tegen. Van de partij "Hof is Vol" inderdaad. Nou, ik heb niks met partijen en doe daar niet aan mee. Ben ik nog veel te jong voor ja. Dus dat zei ik ook tegen Panda.


Toen gingen we neuzen. En dat vond hij best leuk en ik ook wel. Nee, we gingen niet vechten. Dat wou ik ook helemaal niet, want ik wil wel spelen maar niet vechten. Ik bedoel niet voor het echie dus, heh? Doen alsof is wel leuk want dat is gewoon spelen. Echt vechten vind ik niks. Dat doe ik wel als ik ouder ben. Of misschien ook wel niet.



Toen ging Panda maar liggen. En kijken wat ik deed. Nou, ik ging gewoon verder met zooien en dat vond Panda goed.


Dus ik ging wat achter vliegenbeestjes aan en liep gewoon een beetje rond. Ja, ook tussen de planten maar ook gewoon op het pad.



Toen zag ik opeens een kattenluik. Het was eigenlijk meer een gat, maar duidelijk bedoeld voor kat. Ik keek even in het rond of er iemand op mij lette. Want ik wilde eigenlijk wel door dat luik naar binnen. Ja, ik heb even getwijfeld. Maar toen nam ik een besluit.

(Wij moeten dit bericht afbreken voor ander belangrijk nieuws van later op de dag. U leest het vervolg van dit verhaal in deel 2. Wanneer u het laatste nieuws leest, zult u begrijpen waarom wij dit verhaal moesten onderbreken. Zie hierboven dus.)

1 opmerking:

Annemieke zei

Valt me alles mee van Panda! Of misschien heeft hij door dat Boez straks waarschijnlijk een stukje groter is dan hij! En is het een vorm van zelfbescherming.