vrijdag 24 april 2009

Nieuwe pestkop


Bohr:
Ja, met de zomer in het vooruitzicht heb ik mijn tent maar eens opgezet. Om uit te proberen inderdaad. Het zou namelijk zomaar kunnen dat ik wil gaan kamperen op een rustige plek in de natuur. Mijn mensen hebben inderdaad een volkstuin met huisje, zullen daar ook in de toekomst veel werk gaan verrichten en daar ben ik dan graag bij. In mijn eigen tent dus, ja.



Wel, eigenlijk heb ik een beetje gejokt. Ja, eigenlijk is dit mijn tent niet. Nee, hij is van de cavia dus. Maar ik denk niet dat de cavia bezwaar zou hebben wanneer ik af en toe de tent leen. Nee, want de cavia houdt namelijk niet zo van kamperen. Ikzelf weet nog niet of ik het wel zo leuk zou vinden. Dat kamperen dus ja. Maar goed, het kan in elk geval geen kwaad om het eens te proberen. Hier op de bank dus ja.



Bovendien geeft het een veilig gevoel, zo'n tent. Ja, het biedt een soort van bescherming. Die bescherming heb ik inderdaad wel nodig want ik word nogal gepest. Door de buurjongens inderdaad. Vooral die lui van "Hof is Vol". Kent u die partij? Nu, dan weet u wie ik bedoel. Maar zij zijn het niet alleen die mij pesten. Nee, er is een nieuwe pestkop bijgekomen. Hij woont hier niet in het Hof maar net iets daarbuiten. Ja, hij komt dagelijks langs en soms wel meer dan dat. Een lastig ventje inderdaad. Misschien heeft u hem wel gezien? Ja, hij zit nu ook weer buiten, vlakbij mijn huis. Als u nu door het raam kijkt, ziet u hem staan.
Wij keken, zoals Bohr vroeg, door het raam. En wie zagen wij daar?



Boezsch???? Nee heh?

6 opmerkingen:

Katja zei

Ohoh, Boezsch !!! Het is toch niet te geloven !!

de verslaggever/fotograaf zei

Nou, gelooft u het maar wel! Oudere dames lastigvallen, dat hadden wij hem echt niet geleerd!
Misschien heeft hij stiekem contact gehad met de jongens van H is V! (Of zoiets...)In elk geval keuren wij zijn gedrag sterk af, dat zult u wel begrijpen!

ina zei

Toch blijft het een lekker jongetje. Kom op, jullie zijn toch ook jong geweest, hebben jullie nooit belletje getrokken en dat soort dingen?

de verslaggever/fotograaf zei

Ja, en vreselijk spijt van!

marian zei

Nou dat belooft wat met Boezsch! Enneh die blik van hem is ook niet mis! Uhm meent u dat nou? Dat u spijt heeft van uw kwajongensgedrag? Volgens mij bent u zelf af en toe nog steeds een kwajongen!

Annemieke zei

Hopelijk komt de Boez tot inkeer. Geweldige foto's van Bohr in die tent!