vrijdag 13 februari 2009

Wij hebben Rooie Gijs niet gezien.


Rooie Gijs:
Wat ik hier doe? Wel, dat kunt u toch zien? Ik zit in de vensterbank. Naar buiten te kijken ja. Nee, dit is niet mijn eigen huis. Nee, ik ben ook niet verhuisd, maar als dat wel het geval zou zijn, zou ik dat niet aan u vertellen. Omdat u er helemaal niets mee te maken heeft. Ik ga en sta waar ik wil en als ik hier in de vensterbank wil zitten, doe ik dat. Nee, ik heb ook geen ruzie met mijn mens.



U wil wel veel weten heh? Nou goed dan. Ik ben hier op bezoek bij mijn goede vriend Mio. Nee, we zijn niet elke dag goede vrienden maar op dit moment even wel ja. We hebben namelijk een gemeenschappelijk belang. Inderdaad, onze partij "Hof is Vol". Nee, de partij ligt niet op zijn achterste, integendeel, we hebben straks een vergadering. Van de partijtop ja. Wel, dat zijn dus Mio en mijzelf. Maar omdat deze bijeenkomst geheim is, willen wij graag dat u het buiten uw nieuws houdt. Dus u heeft mij hier niet gezien en ik heb u ook niets verteld. Ja, zet u dat maar in uw krant.

Geen opmerkingen: