zaterdag 7 februari 2009

Net op tijd...


Terugkomend van een buurbezoekje, troffen wij de Boez overstuur en dus met grote ogen aan.
Wij moesten van hem gauw binnenkomen en het raam dichtdoen. Wij snapten niet waarom of voor wie, maar deden wat hij ons vroeg. Iets later werd de situatie duidelijk.



Storm:
Wel, wel. Ben ik net te laat heh? Ja, ik zag van verre al die kleine uit het raam hangen en het leek me een goed moment om eens kennis met hem te maken. En hem duidelijk te maken wie hier de baas in de straat is inderdaad. Maar ik grijp weer mis. Ja, u bent me voor geweest door thuis te komen het raam dicht te doen. Van mij had u wel iets langer mogen wegblijven.



Ja, ik zie hem zitten, die kleine van u. Brutaal ventje heh? Ik kan bijna niet wachten om hem eens een lesje te leren. Maar goed, volgende keer beter. Ja, dat er een volgende keer komt, dat beloof ik u bij deze!

Geen opmerkingen: