zaterdag 14 februari 2009

Help!


Boezelmans:
Saaie boel. Ik verveel me een beetje. Buiten is er ook niks te zien....



Dan maar in gordijn gaan hangen. Altijd leuk voor als je je verveelt.



O jee. Ik zit vast. Met nageltje ja. Was niet de bedoeling, nee.


Is ook niet de eerste keer, nee. En moeilijk om die nagel weer los te krijgen.



Kan je niet even helpen? Nee? Moet ik zeker zelf weer oplossen?




Stom gordijn. Werkt nooit mee. Nee, Boez niet stout maar gordijn stout.



Hoezo doe ik gek? Mijn nagel moet toch los? Nou dan.



Oom Japekop effe helpen? Nee?



Eindelijk los. Mens heeft toch maar even geholpen. Word je moe van ja. Nu oom Japekop maar gaan plagen? Of gaan we naar bed?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach, arme domme Boezje !!! Misschien moeten zijn nageltjes een keer geknipt worden (hij komt misschien nog niet lang genoeg buiten om ze een beetje goed af te slijten).