dinsdag 3 februari 2009

Ik beloof niks.


Kaija:
Joehoe! Mevrouw Katblad! Ja, maakt u maar een foto. Nee, ik weet niet wie dit vreselijke stuk plastic heeft achtergelaten in de Kruidentuin, maar ik verdenk die werklui ervan. Nee, ik kan het niet bewijzen, dus zet het ook maar niet in uw krant. Maar het is geen gezicht en het maakt het mij onmogelijk om dat gedeelte van de tuin te bewaken. Er kan van alles onder zitten inderdaad, en ik ben niet van plan om dat uit te zoeken. Waar ik nu ben? Wel, kijkt u maar even naar rechts. Ja, de nieuwe parkeerplaats. Nou ja, de nieuwe indeling daarvan dus. Van de parkeerplaats, ja.



Ja, ik doe vandaag bumpercontrole. Niet dat die bumpers van tegenwoordig nog wat voorstellen heh? Maar goed, al zien ze er niet meer uit als ouderwetse bumpers, ze moeten toch gecontroleerd worden en ik ben daarvoor de aangewezen persoon. Ja, die witte en rooie heb ik al gehad. Die waren inderdaad niet erg bijzonder, maar deze, waar ik nu mee bezig ben, ruikt op zijn minst bijzonder.



Nee, ik ben er nog niet achter wat voor lucht ik nu ruik, maar ik kom daar waarschijnlijk wel achter. Ja, daar heb ik wel even wat tijd voor nodig. Voor ik er uit ben inderdaad. Nee, als ik u was zou ik daar niet op wachten. Het begint al wat te motteren ja. Spatjes op uw camera zeker? Nee, dan zou ik maar gauw naar de redactie terug gaan. Ja, als ik iets te melden heb voor uw krant, kom ik wel even langs. Ik beloof niks, nee. Waar woont u ook alweer?

Geen opmerkingen: