woensdag 25 februari 2009

Niet moeilijk doen.


Japekoppie:
Ik weet zeker dat hier wat achter zit. Ja, dat kan ik ruiken. Dus moet het deurtje maar even open, heh? Ja, dat is nog een hele klus. Zit namelijk best wel stevig dicht, dat deurtje. Maar ik geef niet gauw op. Want ik moet namelijk weten wat er zo ruikt.



Kijk, dat gaat goed. Ja, al een flink stukkie open gekregen inderdaad. Kwestie van doorzetten ja. Ruikt u het ook? Nee?



Zo, nu eens even kijken. Hoop stof, dat wel. Verder niet veel bijzonders, geloof ik. Geef me nog even de tijd om te snuffelen. Nee, ik laat me niet opjagen. Rustig aan maar.



Nou, ik geloof dat ik me heb vergist. Er is niets bijzonders in dat kastje, nee. Ja, ik heb goed geroken maar het valt allemaal mee. Als er al wat gezeten heeft, dan is het in elk geval nu weg. Verdwenen ja. Nee, geen man overboord. Ik kom nog wel een keertje langs om te zien of het weer is teruggekomen. Ja, dat wat die geur veroorzaakte dus. Ik ben er namelijk zeker van dat het weer terugkomt. Dat wat nu dus weg is inderdaad. Dus druk het deurtje maar niet weer helemaal dicht, dan krijg ik het later wat makkelijker weer open. Ja, je moet vooral niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan, heh?

Geen opmerkingen: