donderdag 12 februari 2009

Vogeltjes!


Boezelmans:
Hoor ze kwetteren! Jaha! Stoute jongens! Met vleugeltjes ja. Erg spannend!



Ze vliegen van de ene naar de andere boom! En ik zie ze wel, al zijn ze snel! Ze gaan door de lucht! Mooi heh?



Ik zie heel veel kleintjes. Sommige met streepjes en andere met vlekjes. Ook een hele grote ja. Die is zwart met wit. Net als de Boezsch ja! Spannend heh?



Kijk ze gaan! Ik wil ze best vangen hoor, maar ze zijn ver weg heh? Ja, veel te hoog voor de Boezsch. Nee, Boezsch kan nog niet bomen klimmen. Ja, dat gaat de Boezsch nog wel leren. Gauw ja, heel gauw.



Nou vliegen ze weer allemaal een andere kant op. Ja, ze vliegen heen en weer. Erg spannend ja. Kan ik wel uren naar kijken. Maar ik kan er niet bij heh? Jammer ja....




Heej! Leuk touwtje heb je daar! Van de camera? Maakt niet uit. Touwtje is ook erg spannend heh? En daar kan Boezsch wel bij ja!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb deze blog pas ontdekt en misschien loop ik wel wat achter. Maar hoe heet deze kat nou, want ik zie steeds verschillende namen bij dezelfde kat.