vrijdag 6 februari 2009

Tweedehandsje.


Bohr:
Zo, bent u daar. Ja, ik zit al uren te wachten. Brokjes zijn schoon op ja. Maakt u voort? Ja, ik kom om van de honger.



Zo, dus dit is een cadeautje? Muis zegt u? Ziet er niet als een muis uit nee. Wat moet ik ermee?


Ruikt nergens naar. Tweedehandsje zeker? Niet? Nou, wel bedankt dan maar. Nu mijn brokjes?


En vervolgens graag even naar buiten. Als het u schikt tenminste. Nee, ik wil niet door de deur maar door dit raam. Dus als u zo vriendelijk wilt zijn?



Beetje frisjes is het wel. Maar tenminste geen pestkoppen te ontdekken. Zal ik nou wel of zal ik niet? Vooruit dan maar. Nee, niet duwen alstublieft.



U heeft het raam gesloten? En gaat nog weg ook? U laat mij dus aan mijn lot over. Oh, u komt weer terug. En is dat een beetje snel? Ja, bij nader inzien ben ik toch liever binnen. Wat bedoelt u met lichaamsbeweging? Ik kan dat best binnen doen. Ja, met de muis bijvoorbeeld. U gelooft daar niets van? Wel, als u maar weer snel terugbent. Voordat ik bevries bijvoorbeeld. Nee, dan is het goed.

1 opmerking:

Anoniem zei

niet snel tevreden, heh?