zondag 15 februari 2009

Boez: Cera doet raar!


Boezelmans:
Dit was gisteren. We mochten allemaal naar buiten want de zon scheen. Lekker weertje ja. En Cera was er ook weer. Buiten dus ja. Ik had haar al gezien toen ik nog binnen zat. Bij het poezenloket. Cera was erg vrolijk. Ja, ik denk omdat de zon scheen. En ik werd er ook vrolijk van!



Toen ik buiten was, zag ik dat Cera lag te rollen op de straat. Net zoals oom Iwan laatst deed. En ze hield maar niet op met rollen. Ik wou dat wel eens van dichtbij bekijken.




Ze lag helemaal te kronkelen. Cera dus ja. Nee, ik heb nog niet op de straat liggen rollen. Misschien ga ik dat later ook wel doen. Maar nu nog niet nee. Nu vind ik het raar. Daarom vond ik ook dat Cera raar deed.



Ik wist ook niet wat ik ermee moest. Met dat gedraai over de straat van Cera. Ik durfde niet al te dichtbij te komen. Ja, ik vond het een beetje eng wat ze deed. En terwijl ze draaide en kronkelde, hield ze mij in de gaten.




Toen sprong ze opeens overeind en kwam achter mij aan. Ja, ze sprong zomaar op mijn rug. Ik denk dat ze wilde spelen met me, maar ik wist dat niet zeker dus daarom ging ik er maar vandoor. Later is Cera nog in een boom geklommen, en dat heb ik gezien. Nee, niet zo hoog maar ik vond het wel knap van haar. Cera is erg lenig ja. Misschien wordt ze wel mijn vriendinnetje, later.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een mooie actiefoto die laatste ! De rest trouwens ook leuk !