woensdag 18 februari 2009

Poeseren!


Cera:
Mevrouw Katblad! Kijk eens hoe mooi ik hier sta? Ziet u de weerspiegeling van de bomen en mijzelf op de motorkap van dit glimmende wielhuis? Ik raad u aan om er een foto van te maken.



Want ik ben immers uw topmodel?
Kijk, dit is ook mooi. Ja, maakt u nog maar een foto, alstublieft. Dan kan iedereen zien dat ik ook nog andere dingen doe dan alleen maar vluchten voor pestkoppen en voor het poezenloket zitten.



Ja, ik heb er dorst van gekregen, van het poseren. Of was het nu poeseren? Ah, u moet daarom lachen? Even wachten hoor, ik ga wat water oplebberen. Ja, het wielhuisdak is schoon genoeg.



Dan kom ik u tot slot nog een kopje geven. Ja, om u te bedanken voor uw aandacht. En omdat ik zo fijn met u kan praten ook, ja. Misschien kom ik straks nog wel even bij u langs. Als u dat goed vindt tenminste....

1 opmerking:

marian zei

Ha ha wat leuk, poeseren! Een geweldig vondst. En mooi die weerspiegeling op de auto!