woensdag 25 februari 2009

Balletjes en hormonen.


Boezelmans:
Ik maak ruzie met oom Japekop. Omdat hij mij in mijn nek bijt en dat pik ik dus niet. Ik doe nu wat hij ook doet. Ja, ik grijp oom Japekop ook in zijn nek. En dan hebben we ruzie dus.



Ik wil niet meer de kleinste zijn. Ik wil ook de baas zijn. Maar oom Japekop pikt dat dus niet.
En ons mens wordt er nerveus van, zegt ze. Omdat we dus steeds maar vechten. Ja, ook omdat ik bovenop Cera spring. En dan wordt Cera boos.



Dus er is een afspraak gemaakt met de dierenarts. Morgen gaan we daar heen. Ik weet niet wat de dierenarts gaat doen, maar mijn mens zegt dat ik dan wat rustiger ben en dat het dan ook wat rustiger in huis wordt. Ja, het schijnt te maken te hebben met balletjes en hormonen. Nou, het zal wel allemaal. Ik zie het wel dus. In elk geval gaat peettante ook mee. Dat lijkt me best wel gezellig. Ik snap alleen niet waarom ik nou naar de dierenarts moet en oom Japekop niet, terwijl we toch samen ruzie maken. Nee, ik heb geen zin om in de auto mee te gaan. Want met mij is niks aan de hand, vind ik zelf. Ja, ik zal later wel vertellen hoe het was daar. Bij de dierenarts ja.
En nu ga ik eerst maar slapen.
En dan zien we morgen wel weer. Trusten ja. Mag ik morgen ook onder het dekbed? Dan is het goed, ja.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wens Boezelmans heel veel sterkte met zijn balletjes ! En zijn mens ook heel veel sterkte gewenst er mee !