woensdag 11 februari 2009

Hengelen en begraven


Boezelmans:
Ja, eigenlijk heb ik al genoeg gegeten. Daarom ga ik spelen. Ik klim bovenop het kistje en dan hengel ik met een poot nog wat eten uit mijn bakje. En dan lik ik mijn poot af! Ja, dat is een nieuw spelletje en vind ik erg leuk.
Ja, mevrouw Troy hengelt ook wel eens eten uit haar bakje. Dus je zou kunnen zeggen dat ik dat van haar heb afgekeken. Mevrouw Troy drinkt ook water met haar poot. Dan doopt ze haar poot in het water en dan sabbelt ze eraan. Nee, dat doe ik niet. Ik hou niet van natte poten dus.



Wat mevrouw Troy ook doet is het begraven van haar etensresten. Dat doe ik nu dus ook. Maar dat gaat niet zo makkelijk want de tegels zijn erg hard. Nee, zo wordt het eten inderdaad niet begraven. Dus het heeft eigenlijk geen zin. Maar dat geeft niet; het gaat om het idee, heh?

Geen opmerkingen: