woensdag 4 februari 2009

Een half brokje mag ook.


Cera:
Ja, ik weet dat het al laat is. En donker ook inderdaad. Maar ik dacht dat u misschien nog wel even tijd voor mij had. Wel, ik dacht dat u wellicht misschien nog een brokje kon missen? Of twee? Nee, ik weet dat u geen voedselpakketten uitdeelt. Maar een enkel brokje is ook voldoende. Nee? Een halve dan?



En als ik nu eerst eens voor u poseer? Dat ik dan, daarna, als tegenprestatie....? Oh, u moet weg. En wat gaat u dan doen, als ik zo vrij mag zijn? Ik bedoel, heeft u dringende zaken af te handelen? Zo dringend dat u mij hier zomaar achterlaat?


Ach. Bohr eten geven. Ja, dat lijkt me inderdaad dringend genoeg. Nee, dan hou ik u verder niet op. Gaat u maar ja. Maar, als u het goed vindt, blijf ik hier dan wel op u wachten. Tenzij u lang wegblijft natuurlijk. Ja, dan heeft het weinig zin om hier te zitten. Dan kan ik net zo goed naar huis gaan. Misschien doe ik dat ook wel, ja...

1 opmerking:

Anoniem zei

Een half brokje... Sneller tevreden dan Bohr.