maandag 23 februari 2009

Het klopt niet!


Boezelmans:
Er klopt geen moer van! Nee, ik snap er niks van. Normaal gesproken hoor je njiep en dan plop, en dan ligt er rommel op de deurmat. Post noemt je dat ja. Soms ook de krant, maar dat is als we nog allemaal boven zijn. 's Ochtends heel vroeg ja. Post komt altijd laat. Maar dan hoor je dus allemaal geluiden en die zijn er nu niet geweest. En ik heb ook het klepje niet open en dicht zien gaan. Dat is dat njiep-geluid inderdaad. Komt dat omdat de deur openstond, zeg je? Maar dat hoeft toch niet uit te maken? De post kan dan toch nog steeds door het klepje? Nee, er klopt gewoon echt niets van. Ik heb geen njiep en plop gehoord, dus deze rommel hoort er niet te liggen. Als jij de post nu even opraapt en door het klepje naar binnen gooit, zoals het dus hoort, dan wacht ik hierbinnen op de njiep en de plop en dan klopt het allemaal weer. Ja, dan snap ik het weer. Nee, nu snap ik er dus niks van.

Geen opmerkingen: