zondag 31 januari 2010

Wilt u het nog een keer uitleggen?


Boez:
Het luik moet open! Ja, ik weet wel dat het al laat is maar het luik moet nu toch echt direct worden opengedaan!
Mijn vriendinnetje is namelijk in paniek. Ja, ze wil naar huis en ze kan er niet uit. Vandaar dus!



Hoezo heeft ze geen huis meer? Zijn de mensen weg? En is het huis helemaal leeg nu? Wat moet Cera dan?
Oh, bij ons logeren. Tot het nieuwe huis klaar is? Moet de vloer daar nog open? En zijn er nog werklui? U zegt dat ze nog niet mee kan verhuizen omdat het daar nog te gevaarlijk voor haar is?
Nee, ik vind het niet erg dat ze nog een poosje blijft. Maar Cera zelf is erg nerveus en snapt het allemaal niet zo. Daarom wil ze dus naar haar eigen huis. Nu dus, ja. En daarom moet het luik open zodat ze naar de overkant kan.
Kan dat echt niet? Nog 1 keer even kijken bij Cera's huis? Nee? Slapen we nou allemaal hier vannacht? Met zijn vieren? En nog een paar nachtjes daarna?
Van mij mag het, ja. Maar Cera is erg zenuwachtig. Nee, we snappen het niet goed. Wilt u het nog een keer uitleggen?

2 opmerkingen:

Trudi zei

Is het niet Boez die nog een avondwandelingetje wil maken?
Welterusten alvast mevrouw Katblad, u zult het vannacht lekker warm hebben :-)
En ik ben blij dat Cera nog ff mag blijven logeren.......

Annemieke zei

Arme Cera! Haar echte huis is natuurlijk toch haar echte huis...Ik wil dat ze zo lang mogelijk blijft, maar vindt dit ook zielig...Ze snapt er natuurlijk niets van en wil ook niet dat haar mensen haar vergeten natuurlijk.