zondag 3 januari 2010

Iwan werd getroffen.....

Eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar voor het LKB!

Iwan kwam een paar dagen geleden thuis met een grote bloedkorst en zwart spul op zijn kop.
Hij is sindsdien erg bang voor vuurwerk. Wij vermoeden dat hij een rotje naar zijn kop gekregen heeft. Ik heb de wond schoongemaakt en nu wachten we maar af of het goed geneest.
Ik zou die mensen wel wat aan willen doen! (Wij ook, wij ook! - red.)
De middag van oudejaarsdag konden we Iwan nergens vinden.
Ik heb de hele buurt afgespeurd. Toen ik hem nog een keer riep in onze tuin hoorde ik zacht mauwen. Iwan had zich verscholen tussen onze schuur en de muur van de buren. Hij zat daar te bibberen. Hij durfde er niet uit vanwege het geknal, en het gangetje is echt te smal voor een mens. Na lang aandringen kwam hij gelukkig toch naar mij toe. Hij is vanaf toen nauwelijks meer buiten geweest, en daarin geef ik hem groot gelijk. De anderen zijn dichtbij huis gebleven, maar juist Iwan heeft er een hekel aan als hij niet nu en dan even een frisse neus kan halen. Dus als je je al zorgen maakte omdat je Iwan niet meer buiten tegenkomt, dan weet je nu de reden.
Hij zal wel weer bijtrekken en dan zie je hem wel weer verschijnen.

Het mens van Iwan,
Ina.

Wat een verhaal! Wij hebben natuurlijk met Iwan te doen en wensen hem een zeer spoedig herstel, zowel fysiek als psychisch... En mochten wij hem een dezer dagen tegenkomen, krijgt hij een extra knuffel van ons!

7 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat een HUFTERS! Arme Iwan...Hopelijk komt hij dit trauma te boven.

marian zei

Ach arme Iwan! Heel veel beterschap en heel veel knuffels toegewenst en ik kan me voorstellen dat hij nu even niet naar buiten durft.

Katja zei

't Is misschien maar goed dat je in zo'n geval niet weet wie het gedaan heeft, want je zou niet voor jezelf kunnen instaan als je zo'n persoon zou betrappen. Ik in ieder geval niet.
Arme Iwan, hopelijk zakt zijn angst weer snel als het geknal echt afgelopen is, en geneest zijn kop ook snel.

Inge zei

Arme Iwam, wat een vreselijke ervaring. Hopelijk geneest hij snel.

Je zou idd de dader(s) een flink te grazen willen nemen, wat zijn dat voor gekken... vuurwerk gooien naar een dier.
Dikke knuffel voor Iwan!

Fred Rohde zei

Een foto zegt in dit geval wellicht meer dan 100 woorden.

ina zei

Wat voor foto had je in gedachten, Fred? Van de dader die een koekje van eigen deeg krijgt?
Iwans kop is weer zo goed als genezen, samen met de korst kwam er nog wat kruit mee, nu ziet alles er weer schoon uit. Iwan is nog wel schrikkerig, hij heeft zelfs IN de linnenkast geslapen met de deur dicht. En hij gaat nauwelijks naar buiten. Hij was al nooit zo'n held, dit avontuur heeft hem geen goed gedaan. Hij heeft nu wel meer tijd om met Igor te spelen, dat is weer de positieve kant van dit verhaal.

Maxi zei

Arme Iwan, ik leef wel met hem mee, al woon ik aan de andere kant van de wereld! grote aaien van Maxi in New Zealand!!!!!!!!!!! en kopjes geven aan Ina!